ناامیدی اوباما از اقتصاد اروپا* سند
تاریخ : یک شنبه 24 ارديبهشت 1391
نویسنده : میلاد اصغریان

روزنامه الحیات (Al.Hayat) چاپ لندن شنبه 23 اردیبهشت (May.12) نوشت: در حالی که اروپا روزهای بهتری را در بحران اقتصادی اش پیش بینی کرده، باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا گفته است: تغییری در وضعیت اروپا حاصل نشده است و همچنان این منطقه با بحران روبرو می باشد و احتمال می رود یونان به دلیل افزایش بحران از منطقه یورو خارج شود.
براساس این گزارش، اوباما تصریح کرد: اروپا همچنان با مشکلات زیادی مواجه است زیرا به برنامه هایی که آمریکا درپیش گرفت عمل نکرد.
اوباما که در سیاتل و در جمع حامیان مالی انتخاباتی اش سخن می گفت، به این مطلب اذعان کرده که رشد اقتصادی آمریکا معکوس است ولی درعین حال گفته شرایط  کشور ما از اروپا که در رکود اقتصادی به سر می برد، بسیار بهتر می باشد.
وی تاکید کرد: اروپا در شرایط سختی به سر می برد.
سخنان اوباما در حالی بیان شده است که کمیسیون اقتصادی اروپا، وضعیت کنونی  منطقه یورو را آرام ارزیابی کرده و مدعی شده است: در سال 2013 شاهد رشد اقتصادی خواهیم بود و افق روبرو امیدوار کننده است.
روزنامه الحیات افزود: خوزه مانوئل باروسو، رئیس کمیسیون اقتصادی اروپا از احتمال خروج یونان از منطقه یورو خبر داد و گفت: با تمام احترامی که برای دموکراسی و پارلمانی که در یونان روی کار آمده قائل هستم، باید بگویم این کشور نباید به توافقاتی که 16 کشور دیگر اروپایی به آن ملتزم هستند پشت کند.



|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: اقتصادی , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید